1. TERMENI ȘI CONDIȚII

CONDITII GENERALE

INNOVA CONSULTING SRL cu sediul in București, Strada Cremenita, nr. 62, apt. 2, Sector 2, Cod poștal 022814, România, număr de înregistrare la Registrul Comertului J40/18957/2023 cod unic de înregistrare 495791127, cont bancar IBAN RO83BTRLRONCRT0CQ7265101 deschis la Banca Transilvania, reprezentată de Elena-Silvia ȘOVA, în calitate de administrator este PRESTATORUL serviciilor care fac obiectul acestor termeni și condiții, respectiv servicii de consultanță în domeniul relațiilor de muncă pentru angajați, angajatori și organizații sindicale și precum și comandarea de cărți.

BENEFICIARUL este persoana fizică sau juridică care primește produsul oferit de prestator, în urma achitării contravalorii menționate în secțiunea Prețul și Modalități de Plată.

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.silviasova.ro implică acceptarea Conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor.

Toate informatiile, textele, imaginile grafice, elementele de grafica web, elementele software si alte elemente similare din www.silviasova.ro sunt proprietatea INNOVA CONSULTING SRL. Orice preluare a continutului (integrala sau partiala) in alte scopuri decat in interes personal a informatiilor de pe website este sanctionata de legislatia privind drepturile de proprietate intelectuala si industriala.

In timpul utilizarii website-ului si a serviciilor sale, dvs., utilizatorul, va angajati:

  • sa respectati legile in vigoare si sa nu desfasurati activitati de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun in pericol buna functionare a website-ului, a serverului, securitatea informatiilor etc.;
  • sa nu modificati, copiati, distribuiti, transmiteti, afisati, publicati, reproduceti, creati produse derivate sau sa vindeti orice fel de informatii sau servicii obtinute prin intermediul website-ului;
  • sa suportati orice costuri aditionale legate de utilizarea website-ului – cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice si de servicii Internet.

 

Pentru orice eroare survenita in transmiterea de catre dvs. a datelor necesare prelucrarii comenzii facute, aveti la dispozitie detaliile de contact mentionate in pagina de contact din website.

Cu privire la codurile de conduita relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicior incorecte va rugam sa consultati legislatia specifica afisata pe site-ul ANPC, sectiunea Acte normative.

INNOVA CONSULTING SRL accepta incheierea contractelor la distanta si se obliga astfel sa repecte legislatia aplicabila incheierii, validitatii si efectelor juridice ale acestor contracte.

OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI

⦁ Să ofere serviciile/produsele solicitate în cele mai bune condiții.

⦁ Să respecte confidențialitatea și termenele de realizare.

OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI

⦁ Să achite prețul convenit pentru serviciile/produsele achizitionate.

 PREȚUL ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

  • Plata la livrare.
  • Plata prin card efectuata prin serviciul oferit de Netopia Payments (https://netopia-payments.com/).
  • In cazul in care folositi un card emis de o banca romaneasca, acesta trebuie activat pentru tranzactii pe Internet (lista de carduri bancare romanesti care pot fi folosite pe Internet).
  • În cazul achitării prin card de credit, prețul contractului/achizitiei este cel comunicat pe fiecare pagina de vanzare in parte și se achită integral în momentul plasării comenzii.
  • Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul Prestatorului (conform extrasului de cont).

 

PRETURILE PRODUSELOR/SERVICIILOR

  • Plata produselor/serviciilor se efectueaza in numerar/cash, la livrarea serviciilor sau prin credit/ debit card la plasarea comenzii online.
  • Politica preturilor/reducerilor de pe site este stabilita în totalitate de catre INNOVA CONSULTING iar pretul de cumparare este cel afisat in momentul lansarii comenzii.
  • Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte si sunt actualizate periodic. Daca nu este specificat altfel, discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative.
  • Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

 

OBLIGATIILE LA INREGISTRARE PENTRU A COMANDA CARTI

Pentru a putea cumpara carti de pe www.silviasova.ro, trebuie sa introduceti datele dumneavoastra pe website.

In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.

In situatia in care consideram ca aceasta obligatie a fost incalcata, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nici o notificare prealabila.

CUM PUTETI COMANDA CARTI?

Pentru a comanda carti de pe www.silviasova.ro puteti folosi urmatoarele modalitati:

1)Comanda on-line folosind magazinul virual www.silviasova.ro.
2) Comanda prin email la adresa: contact@silviasova.ro

Comanda se considera valabila numai după ce se confirma prin e-mail posibilitatea onorarii acesteia.
Clientul poate anula comanda prin e-mail, de preferinta in aceeasi zi in care a fost plasata, pana la ora 16 sau telefonic, in intervalul orar 09-17. Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin e-mail confirmarea livrarii coletului.
Comenzile facute in aceeasi zi catre aceeasi destinatie de catre aceeasi persoana, se cumuleaza intr-o singura comanda, pentru care se emite o singura factura Cupoanele de reducere (daca exista) se aplica o singura data la comanda cumulata.

CUM SE FACE PLATA PRODUSELOR?

Plata la livrare (prin intermediul firmei de curierat)
Plata prin card efectuata prin serviciul oferit de Netopia Payments (https://netopia-payments.com/)
In cazul in care folositi un card emis de o banca romaneasca, acesta trebuie activat pentru tranzactii pe Internet (lista de carduri bancare romanesti care pot fi folosite pe Internet).

 

PRETURILE CARTILOR

Preturile cartilor prezentate includ TVA (5%).
Preturile serviciilor de transport prezentate includ TVA (19%).
Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare.
Plata produselor se efectueaza in numerar/cash, la livrarea produsului sau prin credit/ debit card la plasarea comenzii online.

Politica preturilor/reducerilor de pe site este stabilita în totalitate de catre INNOVA CONSULTING SRL iar pretul de cumparare este cel afisat in momentul lansarii comenzii.
Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte si sunt actualizate periodic. Daca nu este specificat altfel, discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

CUM SE FACE LIVRAREA PRODUSELOR?

Livrarea cartilor se face prin curier rapid atat pe teritoriul cat si inafara Romaniei. Coletul ajunge direct la adresa dumneavoastra intr-un termen de maxim 7 zile lucrătoare. Sub rezerva disponibilității produselor pe stoc, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul/produsele solicitate în Confirmarea de livrare în intervalul de timp specificat în prezentul document. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite.

Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a bunurilor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.

Transportul este gratuit pentru comenzi peste 150 lei. Însă, în situația în care clientul confirmă expedierea comenzii însă nu recepționează coletul, a doua expediere a comenzii va fi taxată cu costul de transport de 19 RON.

RESPONSABILITATI PRIVIND PRODUSELE

INNOVA CONSULTING SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator. Returnarea produselor se poate efectua in conformitate cu dispozitiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii va rugam sa vizitati sectiunea “Politica de retur”.

Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.silviasova.ro.

POLITICA DE RETUR

Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate de la www.silviasova.ro si doriti sa renuntati la cumparare si implicit sa primiti banii inapoi, puteti sa aplicati pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Termenul de 14 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii pachetului de catre consumator.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat online produse fizice de pe site-ul www.silviasova.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Cartile in format digital (e-books), nu se pot returna sub nicio conditie. Clientul are responsabilitatea de a verifica compatibilitatea formatelor electronice disponibile pe www.silviasova.ro cu dispozitivul detinut. Cartile in format electronic securizate nu se pot converti in alte formate. INNOVA CONSULTING SRL nu poate returna, converti sau pune la dispozitia clientului alte formate decat cele existente pe site în momentul tranzactiei.

Conform dispozitiilor Ordonanței de urgență nr. 34/2014 urmatoarele sunt exceptari de la dreptul de retragere:

“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  1. a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat
    cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
    b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
    f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
    k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
    m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, doar daca acestea nu au suferit deteriorari, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala formulata in scris (document semnat de cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. INNOVA CONSULTING SRL are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa, sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email: contact@silviasova.ro.

ACCESUL ONLINE AL UTILIZATORILOR

 

INNOVA CONSULTING SRL nu garanteaza accesul clientilor la site-ul web www.silviasova.ro in orice moment, nefiind raspunzatoare de problemele cauzate de terti (probleme tehnice, defectiuni datorate serverului sau conexiunii la Internet) sau problemele generate de upgrade sau de orice alte motive comerciale.

INNOVA CONSULTING SRL are dreptul de a interzice accesul anumitor clienti şi vizitatori, pe termen limitat sau nelimitat, fara o notificare prealabila.

LIMITAREA RASPUNDERII

INNOVA CONSULTING SRL depune permanent eforturi pentru pastrarea acuratetii informatiilor din www.silviasova.ro.
Totalitatea imaginilor si textelor de pe www.silviasova.ro sunt cu titlu exemplificativ. Produsele livrate pot diferi de cele prezentate online (coperta, ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.). De asemenea, INNOVA CONSULTING SRL va putea modifica oricand detaliile disponibile online privind produsele si serviciile oferite. Imaginile si descrierile produselor pot contine erori sau pot fi diferite de realitate. INNOVA CONSULTING SRL nu raspunde pentru astfel de situatii, dar va incerca sa le rezolve cat mai curand posibil de la semnalarea acestora.
In cazul in care INNOVA CONSULTING SRL se afla in imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie ca acesta nu este gasit la adresa mentionata, nu poate fi contactat, etc.), comanda va fi anulata iar produsele se vor întoarce la INNOVA CONSULTING SRL. Pentru o noua livrare, clientul va trebui sa suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice ce se impun.
In cazul in care clientul a facut plata in avans si, din vina sa, nu poate primi produsele in maxim 10 zile din momentul expedierii si nici nu poate fi contactat in interval de 30 de zile, comanda va fi anulata, dar plata nu va putea fi returnata, constituind despagubiri din partea clientului.
Comenzile inregistrate pe www.silviasova.ro in zilele de vineri dupa ora 17 cat si sambata sau duminica, vor fi expediate in ziua de luni. In cazul in care ziua expedierii coincide cu o sarbatoare legala, expedierea va fi efectuata in prima zi lucratoare dupa aceasta.
INNOVA CONSULTING SRL nu raspunde de continutul sau calitatea comentariilor postate de catre vizitatorii site-ului. De asemenea, INNOVA CONSULTING SRL nu raspunde de continutul site-urilor la care se ajunge prin diverse link-uri.

COMUNICAREA PRIN EMAIL SAU SMS

Prin urmatoarele activitati: comandarea, abonarea la newsletter, trimiterea de mesaj in pagina contact sau trimiterea de e-mail-uri sau mesaje de tip sms adresate INNOVA CONSULTING SRL, se considera ca utilizatorul este de acord cu primirea de e-mailuri sau mesaje de tip SMS periodice continând informatii diverse legate strict de activitatea, produsele si serviciile oferite de INNOVA CONSULTING SRL. In aceasta situatie datele personale nu vor fi utilizate in alte scopuri si, conform termenilor si Conditiilor prezente, vor putea fi modificate sau sterse din baza de date ale INNOVA CONSULTING SRL la cererea scrisa a clientului.

FORTA MAJORA
Forta majora, (eveniment imprevizibil, incontrolabil si inevitabil ce afecteaza derularea contractului), exonereaza de raspundere partea care o invoca.

 

ÎNCETAREA ȘI REZILIEREA. ÎNCETAREA ȘI REZILIEREA INTERVIN:

În cazurile de forță majoră care constă în orice situații sau evenimente imprevizibile și independente de voința părților contractante, ceea ce face ca îndeplinirea obligațiilor contractuale să se amâne cu durata de persistență a situației sau a evenimentului considerat ca atare, de exemplu accidente soldate cu handicap psiho-motor, deces sau catastrofe naturale.

 

LITIGII
Relatiile contractuale dintre parti sunt guvernate de legea romana.

Prin folosirea, vizualizarea sau cumpararea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si INNOVA CONSULTING SRL. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare.

Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabila va fi trimis spre solutionare instantelor competente. in conformitate cu legile romane in vigoare.

MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
INNOVA CONSULTING SRL isi rezerva dreptul de a modifica oricand termenii si conditiile de fata, fara vreo notificare prealabila. Modificarile vor fi afisate pe aceasta pagina si vor avea efect imediat. Utilizarea website-ului dupa efectuarea oricaror modificari inseamna acceptarea implicita a acestora de catre dvs.

 

ACCEPTAREA BUNURILOR FIZICE

La prezentarea de catre firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire si sa achitati contravaloarea acestuia (daca ati ales modalitatea de plata la livrare). Ulterior, puteti desigila coletul si verifica continutul acestuia.

DISPOZITII FINALE

Toate drepturile ce decurg din dreptul de autor si proprietate intelectuală asupra materialelor aditionale sunt protejate de legislația în drepturilor de autor si domeniul proprietății intelectuale, iar încălcarea acestora atrage dupa sine sancțiunile prevăzute de lege.

Părțile declară că între ele nu a mai intervenit nici o alta întelegere și că prezentul contract este singurul intervenit între PRESTATOR și BENEFICIAR.

Orice alte acorduri ulterioare, indiferent că sunt în formă orală sau scrisă, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți.

Părțile se obligă să nu transmită în nici un fel către terți, drepturile și obligațiile lor rezultate din acești termeni și condiții.

 

 

POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Îţi garantăm că:

  • Procesăm datele tale exclusiv pentru livrarea, îmbunătăţirea şi garantarea serviciilor pe care le oferim
  • Datele tale sunt stocate în siguranţă într-un mediu securizat
  • Datele personale sunt strict confidenţiale şi nu vor fi transmise unor terţi.

Utilizăm datele pe care le colectăm pentru:

  • Furnizarea și administrarea serviciilor, inclusiv pentru a afișa conținut personalizat și pentru a facilita comunicarea cu alți utilizatori;
  • Facilitarea funcționării tehnice a serviciilor, inclusiv rezolvarea și soluționarea problemelor, asigurarea serviciilor și prevenirea fraudei și abuzurilor;
  • Procesarea înscrierilor și a comenzilor pentru cursuri, produse, servicii etc. dar şi comunicarea cu dvs. pentru a vă răspunde la întrebări şi solicitări.
  • Trimiterea mesajelor și informațiilor administrative, inclusiv mesaje de la traineri și facilitatori, notificări despre modificările aduse serviciilor noastre și actualizări ale acordurilor noastre;
  • Trimiterea informațiilor și a mesajelor cu privire la progresele înregistrate în cursuri, beneficii, servicii noi, funcții noi, promoții, mesaje informative și alte cursuri disponibile (mesaje de la care vă puteţi dezabona în orice moment);
  • Solicitarea de feedback şi înţelegerea nevoilor dvs. cu ajutorul furnizorilor de servicii de analiză;
  • Identificarea utilizatorilor unici;
  • Îmbunătățirea serviciilor noastre și dezvoltarea de noi produse, servicii și funcții;
  • Analiza tendințelor și a traficului pe site-uri sau promovarea serviciilor noastre pe site-uri și aplicații;

 

POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Legea Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, “General Data Protection Regulation” (denumit în continuare “GDPR”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, dar începe să-și producă efectele de la 25 Mai 2018.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează site-ul www.silviasova.ro, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “DPP”, pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).

DPP explică practicile INNOVA CONSULTING SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt utilizate prin intermediul www.silviasova.ro.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de www.silviasova.ro  se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal specifice.

Prin DPP, www.silviasova.ro dorește să informeze vizitatorii cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, vizitatorii site-ului sunt informați prin intermediul DPP și cu privire la drepturile de care beneficiază.

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic).

Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa, numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civilă, telefon/fax, adresă (domiciliu/reședință), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesionala, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuinte/preferințe/comportament, imagine, voce, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară.

Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, transmiterea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • În scopul încheierii și executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin.
  • În scopul îndeplinirii unor obligații legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.
  • În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, dacă v-ați abonat în secțiunea de Newsletter, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente. Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse, atunci când anulați abonamentul din secțiunea de Newsletter. Vă puteți dezabona în orice moment prin intermediul link-ului atașat comunicărilor primite sau printr-o solicitare scrisă adresată contact@silviasova.ro.

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

INNOVA CONSULTING SRL se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

  • Prelucrate în mod corect, legal și transparent;
  • Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;
  • Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
  • Corecte și actualizate;
  • Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;
  • Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.

CE TIP DE DATE PERSONALE COLECTĂM

Datele personale înseamnă orice informație referitoare la dvs. care ne permite să vă identificăm, cum ar fi numele dvs., datele de contact, numărul de referință al rezervării, detaliile de plată și informațiile despre accesul dvs. pe site-ul nostru.

Putem colecta date personale de la dvs. atunci când creați un cont, când utilizați site-ul web și/sau aplicațile și alte site-uri accesibile prin intermediul site-ului web și/sau aplicației, când participați la un sondaj sau concurs sau când ne contactați.

Mai exact, putem colecta următoarele categorii de informații:

  1. Numele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon, localitatea;
  2. Istoricul achizitiilor dvs;
  3. Informații despre achizițiile dvs. de servicii;
  4. Informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului și/sau a aplicațiilor noastre;
  5. Comunicațiile pe care le faceți cu noi sau pe care le direcționați către noi prin scrisori, e-mailuri, servicii de chat, apeluri și rețele de socializare.

CE DATE NU STOCĂM NICIODATĂ

Datele cardului de plată al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către INNOVA CONSULTING SRL, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure înseamna o nouă abordare globală a autentificarii cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuarii plații pe o pagină securizată, unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

PENTRU CE FOLOSIM DATELE DVS. PERSONALE, DE CE ȘI PENTRU CÂT TIMP

Datele dvs. pot fi utilizate în următoarele scopuri:

  • Pentru furnizarea produselor și serviciilor pe care le solicitați: folosim informațiile pe care ni le furnizați pentru a va furniza comanda si pentru a efectua serviciile pe care le-ați solicitat;
  • Pentru a vă contacta în cazul unei schimbări a orarului sau anulări: vă trimitem informații în legătură cu serviciile pe care le-ați solicitat și orice modificări ale acestor servicii. Informațiile nu au scop comercial și nu vă puteți dezabona de la ele;
  • Folosim informațiile dvs. de plată în scopuri de contabilitate, facturare și audit și pentru detectarea și/sau prevenirea oricăror activități frauduloase;
  • În scopuri administrative sau juridice: folosim datele dvs. pentru analiză statistică și de marketing, testarea sistemelor, studii privind satisfacția clienților, întreținere și dezvoltare, sau pentru a rezolva o dispută sau o revendicare. Rețineți că este posibil să realizăm profilarea datelor, pe baza datelor pe care le colectăm de la dvs., în scopuri de analiză statistică și de marketing. Orice activitate de profilare va fi efectuată numai cu consimțământul dvs. prealabil și depunând toate eforturile pentru a vă asigura că toate datele pe care se bazează sunt corecte. Prin furnizarea oricăror date personale sunteți de acord în mod explicit că putem să-l folosim, pentru a realiza activități de profilare în conformitate cu această Politică de confidențialitate;
  • Securitate, sănătate, administrație, prevenirea/detectarea infracțiunilor: este posibil să transmitem informațiile dvs. autorităților guvernamentale sau organelor de aplicare a legii pentru a respecta cerințele legale;
  • Pentru comunicări ale Serviciului de asistență clienți: folosim datele dvs. pentru a gestiona relația noastră cu dvs. ca și client și pentru a ne îmbunătăți serviciile și experiența dvs. cu noi;
  • Pentru a furniza servicii personalizate: folosim datele dvs. pentru a furniza informații care credem că vă interesează înainte, în timpul și după participarea dvs. și pentru a personaliza serviciile pe care vi le oferim;
  • Marketing: din când în când, vă vom contacta cu informații despre produse promoționale și servicii prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, veți avea opțiunea de a vă abona sau dezabona de la astfel de comunicări, indicând acest lucru în etapa de rezervare. De asemenea, la orice comunicare online din partea noastră sau a partenerilor noștri de încredere, veți avea ocazia să indicați că nu mai doriți să primiți materialele noastre de marketing direct.

Vom procesa datele dvs. personale numai în cazul în care avem o bază legală pentru a face acest lucru. Baza legală va depinde de motivele pentru care am colectat și pentru care trebuie să folosim datele dvs. personale.

De asemenea, putem prelucra datele dvs. personale într-unul sau mai multe dintre următoarele cazuri:

  1. Pentru a respecta o obligație legală (de exemplu, cerințele contabile);
  2. Ne-ați dat consimțământul pentru utilizarea datele dvs. personale (de exemplu, pentru utilizarea în scopuri comerciale si transmiterea comenzii);
  3. Pentru a vă proteja interesele vitale sau cele ale unei alte persoane (de exemplu, în caz de urgență medicală);
  4. Face parte din interesele noastre legitime în funcționare (de exemplu, în scopuri administrative).

 

Doar copiii cu vârsta de cel puțin 16 ani pot să-și dea consimțământul. Pentru copiii sub această vârstă, este necesar consimțământul părinților sau al tutorilor legali ai copiilor.

Nu vom păstra datele dvs. mai mult decât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care sunt prelucrate. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, scopurile pentru care le prelucrăm și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace.

De asemenea, trebuie să luăm în considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar să păstrăm date cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile legale sau pentru a ne ocupa de reclamații, întrebări și pentru a ne proteja drepturile legale în cazul unei revendicări.

Atunci când nu mai avem nevoie de datele dvs. personale, le vom șterge sau distruge în siguranță. De asemenea, vom lua în considerare dacă și cum putem minimiza în timp cantitatea de date personale pe care le folosim și dacă putem asigura anonimitatea datelor dvs. personale, astfel încât acestea să nu mai fie asociate cu dvs. sau să vă identifice, caz în care putem folosi acele informații fără a vă notifica ulterior.

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

INNOVA CONSULTING SRL poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului, pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:

  • Atunci când achiziționați produse și servicii, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale;
  • În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
  • În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 5ani de la ultima corespondență trimisă;
  • În cazul în care creați un cont, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse la 5 ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login în contul dumneavoastră);
  • În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru newsletter, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre), definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 5 ani de la ultima interacțiune cu dumneavoastră;
  • În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

SECURITATEA PRELUCRĂRII

INNOVA CONSULTING SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau transmitere, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți colaboratorii INNOVA CONSULTING SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama INNOVA CONSULTING SRL sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.

SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE

Respectăm proceduri stricte de securitate în stocarea și dezvăluirea datelor dvs. personale și pentru a le proteja împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale. Datele pe care ni le furnizați sunt protejate cu ajutorul tehnologiei SSL (Secure Socket Layer). SSL este metoda standard în industrie de criptare a informațiilor personale și a datelor, pentru ca acestea să fie transferate în siguranță prin internet.

Toate detaliile de înscriere sunt transmise printr-o conexiune de tip SSL cu ajutorul infrastructurii de rețea dedicate (Multiprotocol Label Switching-MPLS) și sunt stocate în conformitate cu Standardele privind Securitatea Datelor.

Este posibil ca noi să dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți de încredere în scopurile stabilite în această Politică de confidențialitate. Solicităm tuturor părților terțe să dispună de măsuri tehnice și operaționale de securitate adecvate, pentru a vă proteja datele personale, în conformitate cu legislația irlandeză și UE privind normele de protecție a datelor.

PROCESAREA FORMULARELOR DE CONTACT SAU ÎNSCRIERE

INNOVA CONSULTING SRL va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului www.silviasova.ro , înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile DPP a INNOVA CONSULTING SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de înscrieri, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a transmite datele dumneavoastră, partenerilor cu care INNOVA CONSULTING SRL colaborează și/sau altor terți furnizori de servicii ai INNOVA CONSULTING SRL.

Cu toate acestea, INNOVA CONSULTING SRL adoptată măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră, de către entitățile menționate anterior.

INNOVA CONSULTING SRL  se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.

PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN PARTENERIAT

O parte dintre datele cu caracter personal prelucrate prin intermediul site-ului INNOVA CONSULTING SRL vor putea fi transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală pentru INNOVA CONSULTING SRL de a proceda în acest mod.

Site-ul www.silviasova.ro poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale INNOVA CONSULTING SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, INNOVA CONSULTING SRL nu îşi poate asuma responsabilitatea cu privire la informațiile colectate de aceste terțe părți.

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea Regulamentului mai sus amintit, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile controlate de INNOVA CONSULTING SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană, cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.

PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE

Site-ul www.silviasova.ro folosește identificatori de tip Cookie. În acest sens puteți consulta mai jos Politica noastră de Cookie și vă puteți exercita dreptul de a dezactiva Cookies.

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

În conformitate cu GDPR, aveți o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care INNOVA CONSULTING SRL le prelucrează:

  • Dreptul de acces la datele prelucrare– Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem. Prima furnizare de informații se va face fără a percepe niciun fel de taxă. Daca veți mai avea nevoie de copii ale informațiilor deja furnizate, este posibil să percepem o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor. Solicitările vădit neîntemeiate, excesive sau repetate pot să nu primească un răspuns.
  • Dreptul la rectificarea datelor– Aveți dreptul să cereți ca Datele dumneavoastră să fie rectificate dacă sunt inexacte sau învechite și/sau să le completați dacă acestea sunt incomplete. Dacă aveți un cont, poate fi mai ușor să vă corectați propriile date prin intermediul funcției „Contul meu” sau prin email la contact@silviasova.ro.
  • Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – În unele cazuri, aveți dreptul de a obține ștergerea sau distrugerea Datelor dumneavoastră. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea să fim forțați să păstrăm Datele dumneavoastră din motive legale sau juridice.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării. Aveți dreptul să solicitați restricționarea procesării Datelor dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că prelucrarea Datelor dumneavoastră este limitată, astfel încât să putem păstra Datele, dar să nu le utilizăm sau să le procesăm. Acest drept se aplică în circumstanțe specifice prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor, și anume:
    • exactitatea Datelor este contestată de persoana vizată (adică de dumneavoastră), pentru o perioadă care permite operatorului să verifice corectitudinea Datelor;
    • prelucrarea este ilegală și persoana vizată (adică dumneavoastră) se opune ștergerii Datelor și solicită restricția de utilizare a acestora;
    • operatorul nu mai are nevoie de Date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată (adică de dumneavoastră) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;
    • persoana vizată (adică dumneavoastră) a ridicat obiecții procesării bazată pe motive legitime din partea operatorului, în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică dumneavoastră).
  • Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul să mutați, să copiați sau să transferați datele care vă interesează din baza noastră de date într-o alta. Acest lucru se aplică numai datelor pe care le-ați furnizat, atunci când procesarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe baza unui contract și este implementată prin mijloace automate.
  • Dreptul de opoziție– Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.
  • Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment – Vă puteți retrage consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când o astfel de procesare se bazează pe consimțământ. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
  • Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă – Aveți dreptul să depuneți o plângere în fața autorității de protecție a datelor din țara dumneavoastră de reședință sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protecție a datelor oferite de INNOVA CONSULTING SRL.
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct – Vă puteți dezabona sau renunța la comunicarea noastră de marketing direct în orice moment. Este mai ușor să faceți acest lucru dând clic pe linkul „dezabonare” în orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem.
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră de către noi atunci când desfășurăm acțiuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terț – Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.
  • Dreptul de a dezactiva Cookies– aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate în mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le reglați ușor modificând setările browser ului.

Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte uşor, prin simpla transmitere a unei solicitări la email contact@silviasova.ro

SOLICITĂRI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:

  • Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicția respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.
  • Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparține, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara materialelor noastre.

Informațiile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Site-ul www.silviasova.ro poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea INNOVA CONSULTING SRL. INNOVA CONSULTING SRL nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. INNOVA CONSULTING SRL nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului www.silviasova.ro .

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul www.silviasova.ro dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii DPP se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.

CONTACT

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la contact@silviasova.ro.